Blogia
Viure és un plaer (o no)

De fora vindran i casa nostra ens ensenyaran.

De fora vindran i casa nostra ens ensenyaran.

Em fa vergonya reconèixer-ho però és així. Avui han passat per casa uns amics que fa uns 2 anys que viuen al poble. Més o menys com nosaltres, però ells són de la capital i nosaltres de 7 km més per avall. La qüestió és que farà uns mesos ens truquen per si ens interessava fer una baixada per l'Ebre amb piragua. Ell havia trobat una publicitat d'un grup de gent que ho organitzava, era de Xerta a Tortosa, parant a Aldover on et donaven un entrepà i et feien una xerrada del privilegi de tenir el riu al nostre entorn i tot això gratuït. No hi vam anar ja que a mi em fa bastant fàstic la possibilitat de poder caure al riu i les algues, rames, llac, i d'altres. Però és curiós com la gent que no és nascuda aquí s'interessa més per conèixer el terreny que nosaltres mateixos. Així que em revelo contra aquesta passivitat i intentaré fer un petit tur per la meva terra i anar penjant les fotos per a que ho pugueu gaudir amb mi.

El próxim article serà: el pont de la castanyada a Terrassa, hi anem a passar uns dies. JAJAAJAJAJ (No ho havia dit però la meva terra és bastant extensa).

0 comentarios